maanantai 19. marraskuuta 2012

Jälleen yllärihyvä viikon aloitus!

Viikko lähtenyt taas käyntiin mukavasti! Tänään ollu vaikka mitä kivaa! Ensinnäkin alkoi lastentautien harjoittelu ja posti toi uusia kirjoja, Lauren Conradin Beatyn ja Stylen. Viime viikolla oli saapunut myös lookfantasticin tilaus, joka sisälsi Moroccanoilin shampoon ja hoitoaineen. Olin tilannut ne jokin aika sitten  ihastuttuani ensin Morocconoilin hoitoöljyyn. Tänään siis vihdoin ehdin hakemaan paketin postista yhdessä kirjojen kanssa! Ja äsken tulin salilta tekemästä selkä- & olkatreenin, joka kulki tauosta huolimatta odotettua paremmin!! Kotona vielä tein vatsatreenin lankkuvariaatioilla! 

Näihin kuviin ja tunnelmiin!

"Cinderella proof that a new pair of shoes can change your life"


Salille, MARS!!!


Tän tahtiin oli aikas hyvä treenailla! Mahtava fiilis!

Älkää antako pimeän marraskuun masentaa teitä! :) Just have fun!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti