Veljen perhe on myös ollut viikonlopun täällä Savossa, joten vauhtia ja touhua on yhden 3-vuotiaan pojan kanssa riittänyt. S:n lausahduksille on saanut nauraa taas ihan vedet silmissä! Veljeni A sanoi S:lle "Mene kiusaamaan välillä vaikka Annia!" S: "Valitan, mutta Annillakin on vauva mahassa!" Tiedän kyllä syöneeni paljon viikonlopun aikana, mutta en tiennyt että tilanne näyttää noin pahalta! (S:n äiti siis odottaa kaksosia. Ja minullahan ei sitten todellakaan ole vauvaa mahassa!) Onhan noita muitakin letkautuksia kuulunut, unohtamatta ihan mahtavia lauluesityksiä!
| Junahommia S:n kanssa |
Tänään olemme viettäneet pre-isänpäivää, koska vanhempani lähtevät ensi
viikolla ulkomaille 3 viikoksi. (En ole yhtään kateellinen... ehen.) Halusin leipoa jotakin, mutta perinteinen täytekakku ei innostanut, joten tein mangojuustokakun Valion ohjeella. (Ilmeisesti minua vaivaa jonkin sortin mangoaddiktio...) Muokkasimme ohjetta hieman, koska raaka kananmunanvalkuainen ei houkutellut... eikä kyllä kaikkia aineksiakaan ollut saatavilla, kuten limeä tai mangotuorejuustoa.
Olen antanut äidilleni lahjaksi keittiöpäiväkirjan, mutta antoajankohdasta oli hieman erimielisyyttä...
Nyt hyvä ohje on tallessa seuraaviakin kertoja varten. Taidan kehittää jostain itsellenikin tuommoisen kirjan. Tosin en kyllä halua samanlaista, vaan aion tehdä sen itse johonkin minun tyyliseeni muistikirjaan, jossa on valkeat sivut. Yep, must have!
Nyt ehkä pienet päikkärit! Kivaa sunnuntaita ja hyvää alkuviikkoa!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti