Tällä hetkellä suurimpana huolena on minulla 140 opintopisteen saavuttaminen, jotta voin reilun kuukauden päästä työskennellä sairaanhoitajan sijaisena. Vielä tuohon rajaan olisi 15 pistettä matkaa. Toivottavasti pääsen tuohon tavoitteeseen, koska hieman isompi palkka todellakin kelpaisi. Ja olisihan nuo rästissä olevat tehtävät tehtävä kuitenkin, joten aion ne nyt tässä saada puristetuksi irti itsestä! Tehtävänä on samaan aikaan myös muutamat verkkokurssit, joiden ajattelin hoituvan helposti, mutta tehtävää onkin yllättävän paljon. Juuri nyt onkin työn alla tehtävä sosiaalisesta kompetenssista, joka liittyy lasten ja nuorten syrjäytymistä käsittelevään kurssiin. Meinaa olla pinna tiukalla ja itku herkässä, mutta on vain yritettävä ja tsempattava, vaikka tuntuu, että rattaat päässä lyö tyhjää eikä ajatus kulje.
Nyt olen viettänyt lepoviikkoa treeneistä ja voi olla, että sekin meinaa vetää pinnaa tiukalle. Mutta eiköhän tästä selvitä, koska asioilla on tapana järjestyä! Kohta ulos syömään niin jospa mielikin vähän piristyis!
Vähemmän stressaavaa loppuviikkoa kaikille! :)
Nyt olen viettänyt lepoviikkoa treeneistä ja voi olla, että sekin meinaa vetää pinnaa tiukalle. Mutta eiköhän tästä selvitä, koska asioilla on tapana järjestyä! Kohta ulos syömään niin jospa mielikin vähän piristyis!
Vähemmän stressaavaa loppuviikkoa kaikille! :)