Ohoh, onpas aika vierähtänyt nopsaan viime kirjoituksesta. Olen
käyttänyt viimeisen kuukauden aikana tietokonetta yllättävän vähän ja
olen puuhaillut kaikenlaista muuta. Koska sanonnankin mukaan yksi kuva
voi kertoa enemmän kuin tuhat sanaa, niin pyhitän tämän postauksen
kuville! :)
 |
| 6.12.2012 Talvi saapui Armonkalliolle |
 |
| 7.12.2012 Päästiin saunomaan E:n mummolan rantasaunaan! Seuraavana päivänä juhlittiin E:n mummon kasikymppisiä! Ja myöhemmin illalla myös Tannia 24w! |
 |
| 11.12.2012 Kävin nielurisaleikkauksessa. Leikkaus meni hyvin, mutta pahoinvointi vaivaisi parin päivän päästä leikkauksesta, mutta onneksi siihenkin on hyvät lääkkeet. Seuraavan viikon perjantain ja lauantain välisenä yönä nielusta irtosi peitteitä ja haava vuoti runsaasti. Istuin neljä tuntia vessassa ja syljin verta. Ambulanssinpojatkin kävivät katsomassa, että mulla on kaikki ok. Muuten kaikki meni hienosti, vaikka toipilaana oleminen olikin ikävää ja tylsää. |
 |
| Piristin itseäni uudella Essiellä! "Skirting The Issue" |
 |
| Leivottiin isäni kanssa lohipasteijoita! |
 |
| ... Ja juustosarvia! |
 |
| Talvinen kotipiha oli kaunis. |
 |
| Samoin kaunista oli myös jäällä! |
 |
| Joulun lempparilahjan sain E:ltä! Olen koko syksyn haaveillut kellosta ja nyt minä vihdoin sen sain! :) |
|
Olen viettänyt vanhempieni luona nyt kolmisen viikkoa, mutta huomenna lähden reissaamaan! Ensin käydään porukoiden kanssa moikkaamassa sukumme uusinta jäsentä! Veljeni perheeseen syntyi kaksospojat 21.12 ja en ole vielä tavannut heistä kumpaakaan, mutta huomenna näen Herra A:n! Herra B:tä en valitettavasti pääse näkemään, koska hän on vielä sairaalassa kasvamassa, mutta toivottavasti hänkin pääsee pian kotiin! <3 Jyväskylästä matka jatkuu muutamaksi tunniksi Tampereelle, missä on luvassa intensiivistä pakkaamista ennen kuin juna Kolariin lähtee klo 23:59! Mennään porukalla viettämään vuoden vaihdetta Leville! It's gonna be fun!
Hyvää loppuvuotta ja ihanaa uutta vuotta! Pitäkää kivaa! :)
P.s. Toivottavasti teitä ei häiritse kuvien erilaiset kehykset yhtä paljon kuin minua...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti