tiistai 13. marraskuuta 2012

Uusi, parempi viikko!

Welcome happines! Johan tässä on riuduttu turhautumisessa ja ärsytyksessä tarpeeksi pitkään! Tämä viikko on alkanut ihan mahtavissa merkeissä! (Jos ei siis oteta huomioon eilistä orientaatiota opinnäytetyöhön) Ei sillä, viikonloppukin oli myös rento ja mukava! Sunnuntaina neiti N. tuli kylään Savosta pitkästä aikaa ja vietti luonani muutaman päivän. Vietettiin rentoa tyttöjen iltaa heti maanantaina ja tiistina käytiin ulkona syömässä ja kierreltiin vähän koskarissa! How nice! 

Tätä päivää on piristänyt myös Blissin ihonhoitotuotteet, uusi iPhone ja tietysti rakas E <3 Tämmöisiä fiilispäiviä lisää niin johan suoraan sanottuna vituttaa taas paljon vähemmän!

State of Mind: Happy <3

Hoidettiin koulussa vauvoja! Tuli sellanen fiilis, että taidan sittenkin haluta suuntautua lastensairaanhoitoon! Jeij!

Uusi omeinainen! :))


Blissit!
Sain kaupanpäällisiäkin! Mikäs sen parempaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti