Rakastan syksyn pimeitä iltoja ja kynttilöitä. Sain vihdoin siivottua asunnon siihen kuntoon, että täällä jopa uskaltaa polttaa kynttilöitä, ilman että tarvitsisi olla valmiina soittamaan palokunnalle. Pidän siististä kodistani ihan hirmuisesti! Olotila on paljon rauhallisempi eikä jatkuvasti ahdista tavarat, jotka ovat ihan missä sattuu, sohva istumakelvoton, koska se toimittaa vaatekaapin virkaa ja sitä rataa... Itseasiassa huomaan, että ei asunnon siistinä pitäminen ole niin hankalaa, eikä se vaadi edes paljoa aikaa päivässä. Toivottavasti tämä mielenvika olisi pysyvä.
Otin ensimmäistä kertaa nämä Pentikin kynttilänjalat esille. Johan tuo oli aikakin, olen saanut nämä valmistujais- ja ylioppilaslahjaksi keväällä 2009. Ne on ihanat!
Se ei ole yhtään ihanaa, että taas on joku hiton flunssa iskenyt. Nenä vuotaa, päätä särkee eikä ruokakaan maistu. Voisin joskus haluta olla terveenäkin niin pääsisi treenaamaan ja tekemään muutakin kuin niistämistä... Mutta jospa se tästä. Ehkä... Joskus... Edes hetkeksi.
Onneksi kotona on ollut ihanan seesteinen ja rauhallinen tunnelma, aamu oli sellaista helvetinperkelettä, että olisin halunnut päivän olevan ohi ennen kuin se oli kunnolla alkanutkaan. Aamu sinänsä oli kerrankin ihanan rento ja kiireetön, mutta se päättyi heti, kun laitoin asunnon oven kiinni. Unohdin ottaa avaimet mukaan ja koulussa tulostelin powerpoint-dioja ihan päin persettä ja tuloksena oli kauhea kasa paperia ja melkein myöhästyin tunniltakin, vaikka olin tullut koululle ajoissa... Ja niin muuten varmaan myöhästyivät nekin, jotka odottelivat tulostusta minun takanani... Poikaystäväni E onneksi palautti minut todellisuuteen hänen jokseenkin aika paljon isommilla ongelmillaan ja nyt jo minun aamun töppäilyt naurattaa.
Parempaa loppuviikkoa!