perjantai 18. tammikuuta 2013

Alennushai

Kun olin opiskelemassa pukuompelijaksi, opettajani totesi kerran, että "Anni on oikea alennushai! Löydät aina alennuksesta jotain kivaa." Tänään sain taas todistaa tuota lausetta todeksi! Vaikka kyllä uskon, että kyse on enemmän tuurista kuin mistään muusta. Mutta että mitäkö löysin tänään? No uusia kivoja vaatteita!!



Tämmöset ihan perus t-paidan ja valkoset tiukat housut, kummatkin 5,95€/kpl. Käytän paljon tregginstyylisiä housuja, joten nämäkin varmasti tulevat olemaan kovassa käytössä! Valkoiset housut eivät ehkä ole ihan talvea varten, mutta fiilistelin jo kesää ja mietin miten kivat nuo olisi jonkun kivan värisen löysän topin kanssa ja siihen kaveriksi jotkut kivat sandaalit ja korut!


JA SITTEN NÄMÄ! Tuo musta hame on ihan perus kynähame, jollaista olin kaipaillut jo pidemmän aikaa vaatekaappiini. Nyt vihdoin sattumalta löysin sopivan hintaan 5,95. MUTTA!! Juttu onkin tuossa valkoisessa! Se on nimittäin nahkaa ja myöskin hieman kynähameen mallinen.


...ja tämä on sen hintalappu. Mutta tämäpä ei vielä paljasta koko totuutta. Laskeskelin kaupassa, että hintaa hameelle olisi jäänyt noin 35€, mutta mitä vielä! Myyjä iloisesti ilmoitti, että tää on muuten vain 10€! KYMMENEN EUROA! JA SE ISTUI MUN PÄÄLLE TÄYDELLISESTI! Täydellistä! Heitettiin vielä myyjien kanssa läppää kuinka Hämeenkadulla ajetaan kolareita kesällä, kun miehillä ei ratti pysykään suorassa, kun minä kuljen tämä päällä! (Ja älkää nyt ottako tätä liian tosissaan...) Täydellinen ostokokemus! Hämeenkadun Vila on ehdottomasti yksi mun lemppari vaateliikkeistä. Myyjät on aina ihania ja todella mukavia. Sieltä olen ehdottomasti saanut parasta palvelua koskaan. Kiitos siitä! Näille tämän päivän ostoksillehan tuli hintaa yhteensä hieman vajaat 28€. Ei huono! (Luetaan jormauotisesti!)

Tänään pääsi uusi jakkukin päälle ekaa kertaa. Kerrankin mulla oli rauhallinen ja kiireetön kouluaamu. Kerkesin jopa kihartamaan hiukset! Välillä vähän jotain muutakin kuin vain se hätänuttura! Ihanaa pukeutua pitkästä aikaa oikein kunnolla. Oli myös mukavaa, kun luokkaan tullessani yksi tyttö huuhdahti heti, että "Ompa sulla Anni kiva jakku" ja toinen lisäsi heti perään "Ja kivat kikkurat!" Olen sitä mieltä, että me suomalaiset uskallamme sanoa toisillemme liian vähän kohteliaisuuksia, joten lämmitti kyllä mieltä kovasti! (Siispä kiitos tytöille! Luulen, että menee perille tätä kautta! ;D) Eikä se mielestäni ole mitään perseennuolemista (anteeksi nämä mun rumat sanat), että sanoo toiselle, jos sillä on kiva koru tai hienot kengät. (Mielistely ja vittuilu on sitten asia erikseen, jota en toivoisi harrastettavan...) Minä ainakin aion jatkossa koittaa muistaa sanoa ääneen ne kivat ajatukset mitä kanssaihmisistä tulee mieleen!

(voieimikälaatu!?!)

Tykkään vaatteista ja muodista todella paljon (tämä siis tiedoksi niille jotka sitä ei ole vielä hoksannu :D), mutta harvoin se näkyy mun ulkokuoressa. Siispä aion rueta panostamaan enemmän koulupukeutumiseenikin. Siitä tulee kiva ja hyvä mieli, kun päällä on kivat vaatteet ja niissä on hyvä olla. Ihan suoraan sanottuna; Paskat siitä, jos jonkun mielestä olen ylipukeutunut tai ärsytän jotakin pukeutuessani niinkuin haluan. Se on kyllä ihan varmaa, että minut tullaan näkemään vielä koulussa myös tuulipuvunhousuissa ja siinä hätänutturassa, mutta entä sitten... Ei se ole niin vakavaa. Luokkakaverini Pia kirjoitteli omassa blogissaan, että aikoo pitää jatkossa enemmän hameita. Olen useampaan otteeseen miettinyt itse samaa, mutta silti vaan jättänyt hameet käyttämättä... Ennestään kaapista löytyy pari ihan kivaa hametta ja nyt aion myös niitä käyttää, samoin kuin näitä uusia! Tämmöisillä paukkupakkasilla ei ehkä se järkevin tai lämpimin valinta, mutta keväämmällä viimeistään sitten! 

Ja jos muuten tuntuus siltä, että olisi jotakin kommentoitavaa, niin kommentoi ihmeessä oli se sitten hyvässä tai pahassa. BRING IT ON! :) 

Hyvää viikonloppua ihan teille kaikille! <3

torstai 17. tammikuuta 2013

"Taidat tosissaan tykätä tosta treenaamisesta!?"





Näin totesti poikaystäväni tänään puhelimessa, kun kerroin, että olin käynyt hetki sitten tekemässä aerobisen treenin spinningpyörällä ja että menen illalla vielä treenaamaan yläkropan. Ja joo - TYKKÄÄN! Ihan parasta! Eilen kävin treenaamassa jalat ja olin todella tyytyväinen itseeni, kun jaksoin puskea itsestäni enemmän irti kuin uskoinkaan! Erään kanssatreenaajan kanssa todettiin, että se ei ole jalkatreeni eikä mikään, jos ei vähän pyörrytä, kun sarjan lopettaa! Jännää muuten, miten sattuu aina samaan aikaan tiettyjen ihmisten kanssa salille ja kun on muutaman kerran nähny, niin sit ruetaan moikkailemaan... Mukavaa!


Väsynyt jalkatreenin tauolla eilen. Ja sinne salillehan mennään sitten treenaamaan, ei näyttäytymään...
Treenit on taas kulkenu hyvin. Nyt vasta tajuan, että olo oli koko syksyn ajan melko kurja. Ihanaa, kun olen nyt oikeasti terve eikä jatkuvasti vaivaa joku pikkunuha tai -köhä ja olo on energinen ja pirteä! Nielurisaleikkaus tosissaan oli kaiken sen kivun ja kurjuuden arvoista!!! Eilen meinasi nenä kyllä mennä tukkoon, mutta sarvikuono teki tukkoisuudesta lopun ja nyt olo on taas mitä mahtavin! Ai mikäkö sarvikuono? - no nenänhuuhtelukannu! Kätevä vehje, vaikka aina aluksi käyttö vähän epäilyttää, mutta kannattaa kokeilla, jos nuhat ja poskiontelotulehdukset vaivaa! (Sarvikuonoja saa esimerkiksi apteekista!) 

Tässä muuten vielä linkki intervallitreeniin spinningpyörällä. Itse tein tänään tuon #2:n, koska se vaikutti kivemmalta! Voin kertoa, että kuuma tuli ja hiki irtosi! Tietysti on sinusta itsestäsi kiinni, kuinka kovan treenin teet, mutta kannattaa puskea itsestään irti niin paljon kuin saa! Se on aika antoisaa :) Enkä nyt tarkoita, että sydänkohtauksen partaalle pitäisi itsensä ajaa. Oma järkeä saa käyttää, mutta...

submitted by email

Ainiin... On siinä salilla käymisessä yksi huono puoli. - Alakerran Vero Moda. Bongasin tänään aaaaivan ihanan bleiserin siitä ikkunasta ja oli pakko saada se, koska heti tuli sata asukokonaisuutta mieleen missä sitä voisi käyttää! (no ei nyt ihan sataa, mutta kuitenkin!) I love it! Ihanan virallinen ja rento samaan aikaan :) Onneksi olen vaihtamassa salia reilun kuukauden päästä, niin ei tule enää tämmöisiä houkutuksia ainakaan salireissuilla!




Tämä on niin totta!!!
Tämmöiset tunnelmat tänään. Toivottavasti teilläkin on hyvä mieli :) (ja jos ei ole, niin ehkä esimerkiksi pikku kävelylenkki ulkona piristää! Tai kilauta vaikka kaverille!)

maanantai 7. tammikuuta 2013

Lupauksia uudelle vuodelle!

Niin se vuosi vaan vaihtu. Seura oli hyvää ja sitä oli riittävästi! Siitä reissusta riittää hupia vielä pitkään! Kiitos siis kaikille mukana olleille, erityisesti kolmelle neidille! Tein uudenvuoden lupauksenkin, mutta vesitin sen jo tänään. Ehkä olin liian tiukka itselleni. Lupasin tarmokkaasti, että olisin koululla maanantaista torstaihin 8:30-16:30, mutta enpä tänään kuin vaan käväissyt iltapäivällä koululla. Noh, tunnit alkavat vasta huomennna, joten eiköhän se ole ihan sallittua vielä... Ehkä voisin olla itselleni armollisempi ja vähän  keventää noita aikarajoja ja päättää vain olla koululla enemmän. Rästihommia on päässyt kertymäään paljon ja koko ajan pukkaa uusia hommia päälle, joten nyt on aika ottaa itseäni niskasta kiinni ja ryhtyä hommiin! 

Lupasin myös itselleni, että pyrin kuntoilemaan säännöllisemmin ja siitä aion pitää kiinni. Koska kun kuntoilen, myös pää voi paremmin ja olen energisempi. Viime lauantaina löysin pinterestin kautta hyvän kahdeksan viikon treeniohjelman kuntosalille, jolla pääsen taas vauhtiin! Siitä innostuneena lähdinkin heti salille pumppaileman! Sunnuntaina kirjoittelin E:n luona salivihkoon kaikkien viikkojen ohjelmat ja nyt jo odotan viimeisiä viikkoja! Siellä odottaa mahtavia liikkeitä ja uupuneita lihaksia! Me likes! Tässä linkki ohjelmaan jos sattuu kiinnostus iskemään. Se on siis suunniteltu kaikille niille ketkä eivät ole ennen käyneet salilla tai saleiluun on tullut pitkä tauko. Bodybuilding.comista löytyy hyvät tekniikkavideot liikkeiden tarkistukseen. Kävin itsekin katsomassa sieltä kaikki liikkeet läpi, koska vielä ei ole tuo englanninkielinen salisanasto hallussa.
submitted by xtinaaddict

Ja nyt tämä tyttö lähtee pakkaamaan salikamat ja eikun menoks! Hyvää uutta vuotta kaikille! :)