sunnuntai 24. maaliskuuta 2013

Life is good!

Tää viikko on ollut yksinäinen, kun E on ollut reissussa koko viikon ja tulee sieltä vasta huomenna. On kyllä tehnyt hyvää olla ihan yksin välillä. Ihanaa huomata miten iso ikävä tulee jo viikossa. Ihan huippua päästä huomenna taas nukkumaan oman murun kainaloon!

Tällä viikolla olen ollut työharjottelussa eri ala-asteilla terveydenhoitajan opissa ja vielä ensi viikko menee samalla tavalla. Sitten onkin luvassa rento viikko. Pari päivää koulua, joihin sisältyy pari tenttiä, opinnäytetyöjuttuja ja vähän projektihommia. Viikko tulee olemaan rento myös treenin suhteen, koska on ensimmäisen lepoviikon aika. Tiedossa toivottavasti hieronta ja venyttelyä! Olen siis maaliskuun alusta aloittanut treenaamaan kaverini V:n tekemällä ohjelmalla ja se on kyllä toiminut kivasti! Odotan aina uutta treeniä ihan innoissani! V on luvannut tehdä mulle kolmen kuukauden treenit, eli toukokuulle asti treeniä tiedossa. Tällä hetkellä tarkoitus saada lihasmassaa lisää, eli ylikaloreilla on tarkotus mennä. Sitten toukokuussa pitää katsoa mikä on tilanne ja rueta suunnittelemaan uusia treenejä!


Selkäkuva on otetu viikko sitten, eli kunto on tällä hetkellä tämä! Selkä onkin oikeastaan mun ehdoton suosikki kaikista lihasryhmistä. Reisissäkin on pientä kasvua havaittavissa! Ihanaa on myös saada palautetta muiltakin, jotka treenaa. Netissä olen tutustunut moneen hyvään tyyppiin jotka jaksaa kannustaa ja jutustella erilaisista treenijutuista. Ei-niin-positiivista-palautetta on myös tullu, mutta sen olen antanut mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, koska teen sitä mitä haluan ja oikeasti nautin treenaamisesta.

Eilen nautittiin hieman N:n kanssa laatuajasta tyttöjen kesken, juotiin viiniä ja käytiin vähän tanssahtelemassa Ilveksen lattialla! Kun Ilvekesessä rupes soimaan huono musiikki vaihdettiin Fat Ladyyn, mutta heti yhden maissa otettiin jo taksikyyti kotiin, kun todettin, että voisi olla ihan mukavaa painaa pää tyynyyn. Meidät muuten virvottiin fättiksessä erään herrasmiehen toimesta, joka on kahden viikon päästä menossa naimisiin! Kirjoitettiin sen vihkoseen myös ohje avioelämää varten. Se taisi mennä jotenkin tähän tyyliin: Osta vaemolle kukkia! T: savolaeset naeset.



Tykkään tuosta tytöstä! Monet murheet ois jääny puhumatta ja monta hauskaa asiaa kokematta, jos hän ei ois osa minun elämää! <3


Tämä sunnuntaipäiväkin on oikeastaan ollu aika mukava! Koitin ensin houkutella N:ää brunssille mun kanssa, mutta päätettiin sit kuitenkin jättää välistä. Nälkä oli kuitenkin  kova, joten kävelin kauppaan ja ostin sieltä tarvikkeet ja pidin oman brunssin! Oli niin hiton hyvää! Verigreippiä, ruissämpylöitä, teetä, tuoremehua, paistettua halloumia ja rucolaa -Mmmm! Brunssin seuralaiseksi ostin vielä Avotakka-lehden ja saattaa olla, että tässä kohta pääsee miettimään enemmänkin sisustusjuttuja.




Aurinko paistoi puolen päivän jälkeen suoraan keittiön ikkunasta ja oli ihanaa nauttia lämmöstä ja fiilistellä kevään tuloa! Iltapäivällä otin pitkät päikkärit ja illan olen nautiskellut hiljaisuudesta ja kynttilöistä. Täytyy todeta, että life is good! Voi tosin olla, että huomenna olen eri mieltä... Tiedossa nimittäin rankan treeniviikon etureisi ja vatsa -treeni, johon V minut näillä sanoilla saatteli: "Kaikki peliin huomenna! Nainen niin paskaks kun vaan voi! Pystyt kyllä siihen!"

Hyvää viikkoa teille! :) Pystytte kyllä siihen!

1 kommentti:

  1. Oii, näyttääpä selkä jo hyvältä!

    Aloitin salin n. 1,5 kk sitten ja tänään oli ihan läpimurtojuttuja! Otin jopa toiset vaihekuvat ja oli kiva huomata myös niistä, että jotain on tapahtunut! Pakko kohta blogata reeneistä. :)

    VastaaPoista