maanantai 7. tammikuuta 2013

Lupauksia uudelle vuodelle!

Niin se vuosi vaan vaihtu. Seura oli hyvää ja sitä oli riittävästi! Siitä reissusta riittää hupia vielä pitkään! Kiitos siis kaikille mukana olleille, erityisesti kolmelle neidille! Tein uudenvuoden lupauksenkin, mutta vesitin sen jo tänään. Ehkä olin liian tiukka itselleni. Lupasin tarmokkaasti, että olisin koululla maanantaista torstaihin 8:30-16:30, mutta enpä tänään kuin vaan käväissyt iltapäivällä koululla. Noh, tunnit alkavat vasta huomennna, joten eiköhän se ole ihan sallittua vielä... Ehkä voisin olla itselleni armollisempi ja vähän  keventää noita aikarajoja ja päättää vain olla koululla enemmän. Rästihommia on päässyt kertymäään paljon ja koko ajan pukkaa uusia hommia päälle, joten nyt on aika ottaa itseäni niskasta kiinni ja ryhtyä hommiin! 

Lupasin myös itselleni, että pyrin kuntoilemaan säännöllisemmin ja siitä aion pitää kiinni. Koska kun kuntoilen, myös pää voi paremmin ja olen energisempi. Viime lauantaina löysin pinterestin kautta hyvän kahdeksan viikon treeniohjelman kuntosalille, jolla pääsen taas vauhtiin! Siitä innostuneena lähdinkin heti salille pumppaileman! Sunnuntaina kirjoittelin E:n luona salivihkoon kaikkien viikkojen ohjelmat ja nyt jo odotan viimeisiä viikkoja! Siellä odottaa mahtavia liikkeitä ja uupuneita lihaksia! Me likes! Tässä linkki ohjelmaan jos sattuu kiinnostus iskemään. Se on siis suunniteltu kaikille niille ketkä eivät ole ennen käyneet salilla tai saleiluun on tullut pitkä tauko. Bodybuilding.comista löytyy hyvät tekniikkavideot liikkeiden tarkistukseen. Kävin itsekin katsomassa sieltä kaikki liikkeet läpi, koska vielä ei ole tuo englanninkielinen salisanasto hallussa.
submitted by xtinaaddict

Ja nyt tämä tyttö lähtee pakkaamaan salikamat ja eikun menoks! Hyvää uutta vuotta kaikille! :)


2 kommenttia:

  1. Vitsit! täytyykin varmaan tsekata tuo ohjelma ihan ajatuksella läpi, koska tarttisin salille jonkun(etten vaan palloilis siellä täällä), enkä tiiä mistä sellaisen saisi =)

    VastaaPoista
  2. ÄÄÄH, ihan jääny kommentti huomaamatta! :D Hyvä, että oli apua! Ite olen kovasti tykänny! Kohta tekemään kolmannen viikon eka treeni! Ja aina muuten saa kysyä jos on jotain mikä ihmetyttää, mielelläni autan, jos osaan :D

    VastaaPoista