| Väsynyt jalkatreenin tauolla eilen. Ja sinne salillehan mennään sitten treenaamaan, ei näyttäytymään... |
Treenit on taas kulkenu hyvin. Nyt vasta tajuan, että olo oli koko syksyn ajan melko kurja. Ihanaa, kun olen nyt oikeasti terve eikä jatkuvasti vaivaa joku pikkunuha tai -köhä ja olo on energinen ja pirteä! Nielurisaleikkaus tosissaan oli kaiken sen kivun ja kurjuuden arvoista!!! Eilen meinasi nenä kyllä mennä tukkoon, mutta sarvikuono teki tukkoisuudesta lopun ja nyt olo on taas mitä mahtavin! Ai mikäkö sarvikuono? - no nenänhuuhtelukannu! Kätevä vehje, vaikka aina aluksi käyttö vähän epäilyttää, mutta kannattaa kokeilla, jos nuhat ja poskiontelotulehdukset vaivaa! (Sarvikuonoja saa esimerkiksi apteekista!)
Tässä muuten vielä linkki intervallitreeniin spinningpyörällä. Itse tein tänään tuon #2:n, koska se vaikutti kivemmalta! Voin kertoa, että kuuma tuli ja hiki irtosi! Tietysti on sinusta itsestäsi kiinni, kuinka kovan treenin teet, mutta kannattaa puskea itsestään irti niin paljon kuin saa! Se on aika antoisaa :) Enkä nyt tarkoita, että sydänkohtauksen partaalle pitäisi itsensä ajaa. Oma järkeä saa käyttää, mutta...
Ainiin... On siinä salilla käymisessä yksi huono puoli. - Alakerran Vero Moda. Bongasin tänään aaaaivan ihanan bleiserin siitä ikkunasta ja oli pakko saada se, koska heti tuli sata asukokonaisuutta mieleen missä sitä voisi käyttää! (no ei nyt ihan sataa, mutta kuitenkin!) I love it! Ihanan virallinen ja rento samaan aikaan :) Onneksi olen vaihtamassa salia reilun kuukauden päästä, niin ei tule enää tämmöisiä houkutuksia ainakaan salireissuilla!
![]() | |
| Tämä on niin totta!!! |
Tämmöiset tunnelmat tänään. Toivottavasti teilläkin on hyvä mieli :) (ja jos ei ole, niin ehkä esimerkiksi pikku kävelylenkki ulkona piristää! Tai kilauta vaikka kaverille!)


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti